Lena Svensson

26 oktober

Kategori: allmänt

Och fredag, yeey! :) Vaknade vid halv nio och såg att det snöade ute, så mysigt. Lite senare så ringde dom från tandläkaren och sa att dom hade fått en ledig tid vid kl 11 som jag fick ta. Kändes skönt att jag fick det undanstökat och slapp gå och gruva mig för det, hehe. Så nu är det gjort!
 
Igår var alltså jag och katta till finess och åt och fikade lite gott, alltid lika trevligt :)  Blev ju även lite kik i butiker också och vad shoppingsuget ökar då. Massa fina skor skulle jag kunne tänka mig! Skulle även behöva någon fin höst/vinterjacka, men det får vänta det här året.
 
Har precis beställt en bok som heter Sy till småbarnen. Så nu ska jag sy lite bebiskläder i vinter är det tänkt :) Nej nu ska jag ta mig en mellis av nåt slag och vänta på att Andreas kommer hem :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: