Lena Svensson

Fredag imorgon

Kategori: allmänt

Har lagt lillkillen i vaggan nyss, tror att han har somnat :) Så nu blir det kaffe och mys i soffan för oss. Är hockey på tvn så blir datan som gäller för mig.. Är lite dålig på att uppdatera här nu, desto mer bilder på instagram men ska försöka skriva här lite ibland med :)
 
Dom senaste veckorna har jag inte följt träningsschemat alls, det är mycket annat som har blivit gjort istället som att kratta löv och annat pyssel ute. Så har fått röra kroppen ändå. Men igår blev det faktiskt två prommisar, en på 55 min och en på 30 min och det känns i höfterna idag :) Har ju bara ca 1.5 kg kvar av gravidkilonen, så snart är det målet nått! Känns så skönt för då kan jag ta mig ann resterande kilon efter det, nu är det bara att köra på!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: