Lena Svensson

22 oktober

Kategori: allmänt

November närmar sig, och det kommer bli en bra månad! Vi kommer få hem barnvagnen, det blir äntligen flytt och en helg blir det sundsvall och ikea som gäller, köpa det som behövs till hemmet, bebisen och och massa fint till jul förstås! :D Jag längtar så otroligt till julen och blev ganska så glad idag när Allt i hemmet kom ner i brevinkastet med just julspecial :) Ska bli så kul att göra julfint i nya huset, har inte köpt så mycket till lägenheten när man inte vet hur det passar i huset sen. Men nu så, nu kan jag börja pynta på riktigt :)
 
Förra tisdagen, snart en vecka sen, fyllde Andreas 23 år :) Så då var jag jag som klev upp först för en gångs skull, så kunde han ligga kvar medans jag gjorde odning frukost till honom som blev varm choklad och saffransbröd :) Men först blev det lite presentöppning i sängen förstås. Och på kvällen kom det lite folk hit och fikade, mysigt.
 
Ikväll ska vi på föräldrakurs, lite pirrigt innan man träffat alla och vet vad vi kommer att göra där. Klockan 17 börjar det det så vi ser väl snart :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: