Lena Svensson

4 november

Kategori: allmänt

Det är söndag och jag sitter ensam hemma medans Andreas jobbar, men då är han ledig imorgon stället :) Och då är det dags för andra träffen med föräldragruppen. 
 
Den 1 november, på allhelgonadagen förlovade jag och Andreas oss :) Den människan gör mig så lycklig och jag har fortfarande svårt att förstå hur jag kan ha haft sån tur :) Att vi kanske om en vecka flyttar till hus och efter nyår har en liten bebis gör det hela ännu mer svårt att förstå. Men jag kan minst sagt säga att jag är en lycklig tjej :)
 
Igår var det jobb som gällde för mig. Och Andreas var i rödmyra och hjälpte till att börja flytta, så nu är det faktiskt på gång! Sen på kvällen blev det middag på järven, supergott och trevligt.

Nu ska jag nog ta och sätta igång lite julmusik och börja packa inför flytten, hihi.
 
 

Kommentarer

  • Jenna säger:

    Grattis till förlovningen!:)

    Haha långt till första advent, man får börja på å pula på lite smått.
    Okej huddik är närmre alltså! Nu får vi hoppas sista veckorna säger swooooooosch.
    Längtar så galet mycket till förlossningen, mys!

    2012-11-05 | 08:13:45
    Bloggadress: http://www.forattjagalskarer.blogsport.com

Kommentera inlägget här: