Lena Svensson

Sommarutmaning

Kategori: träning & hälsa

Jag har hoppat på Olgas sommarutmaning som börjar idag! Det innebär egentligen bara bra kost och träning, inte ge upp. Så nu blir det kämpa i tre månader, slutar den 1 juni. Det är ju kul när det är så många som hänger på, då kan man gå in där och läsa och bli peppad =) Och jag fortsätter med min lilla kalender och bockar för att dagar jag sköter mig felfritt ;)

 

På träningsfronten är jag inne i en riktig off-period. Enda träningen den här veckan är än så länge en dålig 25 minuters promenad. Men jag försöker att inte ge mig själv för dåligt samvete för det, ibland måste man få ha off-perioder för att sedan kunna komma igen! Det är bara att göra det bästa av det, för kosten går ju att sköta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: