Lena Svensson

God morgon!

Kategori: träning & hälsa

Jag har redan hunnit lägga in en omgång med tvätt och ätit en väldigt god frukost som bestod av keso, kesella, banan, sötade bär och två ägg. När jag hängt tvätten så blir det gymmet! Älskar gymmet just nu :)

 

Men i helgen så föll jag för frestelserna för första gången. Hade lite tjejer över på lördag kvällen och jag hade helt enkelt ingen lust att sitta och vara tör när dom andra mummsade godis. Och jag åt godis så jag nästan sprack, haha. Mitt problem är att jag just inte kan begränsa mig. Kroppen vänjer sig genast med godsakerna så på söndagen blev det en liten skål med glass också.. (mm jag vet) Men nu kan jag hålla mig ett tag igen, i alla fall i två veckor till för då fyller jag år. Och då har jag planerat att göra en chokladtårta =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: