Lena Svensson

Tänk om

Kategori: allmänt

När hela ens liv har cirkulerat kring vikten så är ju väldigt svårt att helt plötsligt inte gå efter vikten längre. Men jag inser ju att jag måste tänka om när måtten minskar men vikten står stilla. Om jag endast hade gått efter vågen hade jag nog gett upp för länge sen. Så varför ska jag ledas att något som lurar mig? Nej det är verkligen dags att tänka om, jag vägde mig i fredags och på söndagen ställde jag undan vågen högst upp i garderoben så jag inte når den. Haha :)

 

Jag vill ha ett liv där vikten inte spelar någon roll och hälsosam mat bara är en del av vardagen =) Så länge jag går ner i vikt så kommer jag väga mig mig då och då men när jag har förlorat mina kilon vill jag inte se åt en våg mer. Så vi får se när jag väger mig nästa gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: