Lena Svensson

Julbord!

Kategori: allmänt

Är så jäkla trött på all snö nu, det räcker! Har precis varit ute och skottat och skakat av granen så den syns igen. Allt måste inte komma på samma gång, känns som en upprepning på förra helgen. Igår var jag och jobbade på outlet, det blev inte mycket jobb gjort. Sålde inte en enda sak! Inte så konstigt, folk stannar hellre hemma än att ge sig ut bland snö och plogbilar, och det hade jag också velat gjort. Det är skitläskigt att köra i sånt här väder!
 
 
Och ikväll är det julbord, som jag har längtat! Och hade tänkt köra ikväll, men vi får se hur vägarna ser ut då. För i så fall får andreas köra, känns som att det är säkrast för alla, haha :)
 
I måndags var ju katta här på besök, det var tänk att bli en lite snabbare visit eftersom hon skulle till sjukgymnasten vid kl 2. Men när vi sitter och fikar och pratar som bäst ringer barnmorskan och undrar om vi kan ändra vår tid till kl 3 samma dag (skulle egentligen ha åkt idag, tur man slapp det i det här vädret). Och Andreas kunde inte följa med, så därför följde katta med mig istället! Haha, så det blev en liten längre dag men det var vi bara glada för.
 
Medans hon var hos sjukgymnasten hittade jag dom här söta tomtarna som sitter i vårat köksfönster nu :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: