Lena Svensson

Fredag, halloweenhelgen

Kategori: allmänt

En kort morgonprommis på 25 minuter blev de idag, regnade när jag kom ut så det fick bli en kortare runda. Men blev ett pass på gymmet också så jag har rört mig rätt bra ändå.

 

Andreas och jag har varit i ljusdal och handlat lite idag. Jag gjorde ju ett försök i onsdags men det gick ju inge vidare haha. Hann gå inne på dollar i några minuter innan de blev kolsvart, hela ljusdal var tydligen utan ström. Så det var bara att åka hem igen :) Tur att jag var in på bokhandeln innan så jag fick med mig något hem i alla fall. Riktigt fina papper att slå in julklappar i, en svart, rosa och orange rulle och fina snören i guld och silver kommer bli kanon ;) Kan var roligt med något som inte är rött :D

 

Och imorgon är det halloween, och i princip alla ska ut. Förutom jag, haha. Är ju sugen på att gå ut och dansa också men det blir nog en myskväll med godis och skräckfilm. Precis som förra året, när man har en sån fin pojkvän som jag har är det minst lika bra att vara hemma =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: