Lena Svensson

7 oktober 2010

Kategori: allmänt

Fredag imorgon, ska bli så skönt! Speciellt nu när allt kretsar kring det där jäkla matteprovet. Längtar tills det är gjort. Det blir en riktigt soffhelg nu, bara kika på film och mysa. Och på lördag blir det även bio :) I rymden finns inga känslor, verkar så rolig!

Har pluggat matte hela morgonen så ska ut på en springtur snart så jag får rensa huvet lite, haha. Lollo och jag har varit riktigt duktiga, var på gymmet i tisdags och onsdags och sen blir ett pass även i morgon :) Muskler here i come!

En annan sak jag längtar efter är tills mina skor kommer, hihi. Mitten av oktober skulle dom komma, inte så långt kvar alltså :D

Kommentarer

  • Fani säger:

    eller hur :) så fina!

    oh den här vill jag också se , verkar så kul :D älskar cecilia forss, så jävla skön haha :)

    kram

    2010-10-08 | 23:17:13
    Bloggadress: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: