Lena Svensson

2 november 2010

Kategori: allmänt

I går blev det en mysig tv kväll :) Började med böda camping, och tänk att det finns så mycket tokigt folk i sverigen haha. Och sen blev de pensionärsjävlar, finner inga ord :D På onsdag blir det en till tv kväll med bonde söker fru, berg flyttar in och välkommen åter. Vad gjorde man utan tv:n? :)

Och idag var det full rulle på gymmet, brukar bara vara jag och lollo där med idag var det fyra till! Är ju inte direkt stort där, men det funka bra :) Beställde även nya träningskläder igår, byxor, flecejacka och sporttopp. Så nu är jag redo att springa när det blir kallt! Fick för övrigt ett jättesug på att sy idag! Kanske måste ta tag i det :) Har ju en jäkla massa tyger som jag måste göra något med, hehe. Även många halvfärdiga saker som jag kanske borde göra klart :)

Nu på lördag är det ju halloween, så stadt lockar nu i helgen. Är så kul med folk som klär ut sig! Vet inte om jag själv vågar det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: