Lena Svensson

Syr för fullt

Kategori:

Gjorde som sagt mönster på skolan, och när jag slutade åkte jag och hämtade ut mitt paketr från jonix! Vilken härlig kännsla det vara att öppna :) Mellanlägget var inte riktigt det bästa, men absolut inte dåligt! Jag var så på G så jag satte igång med att klippa ut alla delar på en gång. Sen så kunde jag inte sluta, strykte på mellanlägg, sydde ihop, började göra fickor. Så nu har jag kommit en bra bit, och ska fortsätta imorgon. Jag är i behov av en vår/sommarjacka så jag vill att den ska bli klar :)

Synd att jag inte har någon provdocka, men så här der det ut än så länge.



Sen så har jag fått massa mer tyger med!  Marie har köpt  i enköping, det var en butik som skulle stänga så tygerna såldes billigt. Allt det här fick jag för ca 350 kr :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: