Lena Svensson

s h o p p i n g

Kategori:


I måndag var det min lyckligast dag på länge. Katta skulle till hudik och fixa sitt pass så hon undrade om jag hade lust att hänga på. Och så kunde vi shoppa lite när vi ändå var där. Jag hade inte tänkt att köpa nåt direkt, bara nån småsak. Men när jag val kom i gång så var det svårt att sluta, haha. Nej men så mycket handlade jag faktiskt inte. Men för mig som inte har hadlat på år och dar (känns som det), så var det är mycket.

Både väskan och skorna var riktiga fynd! Hade ingen aning om att eurosko hade en till våning med rea. Tjejen med koll.

Skor - eurosko 105:-
Väska - åhlens 149:-
Klänning - h&m 199:-
Stickad tröja - gina tricot 149:-
2 Hårband  - h&m ca 20:-/st
Örhängen - 79:-

Kommentarer

  • lovisa säger:

    snygga kläder du fick tag på :D tjocktröjan är ju samma som jag har, fast jag har en rosa :D

    men jag läste att du hade lärt dej hur man gör de där grejset nu, jag ser framemot hjälpen :D <3

    2009-09-02 | 18:29:41
    Bloggadress: http://lovisawinberg.blogg.se/
  • Marie säger:

    haha kul, jag har också köpt den där klänningen fast i svart!! good taste sis! Vi syns på fredag!! puss puss puss!

    2009-09-02 | 19:36:00

Kommentera inlägget här: