Lena Svensson

Helgen + nelly

Kategori:

En massa fina skor från nelly som jag gärna vill ha i min garderob!
Ser ni någon favorit här? :)

I lördags var jag som sagt i gävle med katta och jenny, och vi hade superroligt! Jag och katta kom fram vid 2 tiden och då gick vi först hem till jenny och lämnade av min tunga väska. (Jag har fortfarande ont i hela kroppen efter att ha bärt den, haha) Sen tack vi och shoppade några timmar. Men jag och jenny hjälpte mest katta att leta något snyggt till kvällen :D När vi kände oss klara köpte vi med oss mat hem. För mig blev det pasta med curry och kyckling, åh vad gott det var!

Runt kl 11 så traskade vi ner på goja där det inte vara så mycket folk än, men vid 12 var det smockat. Kul med alla mäniskor som klär ut sig! Vi såg bland annat spiderman, rödluvan, en geting, en nyckelpiga och en ryttare (han var rolig eller hur katta och jenny :D)

Mycket bra helg helt enkelt :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    finfina pjucks.

    2009-11-03 | 09:00:16
    Bloggadress: http://passepartout.webblogg.se/
  • Katta säger:

    haha, ja de var han verkligen ;D

    2009-11-03 | 20:19:38

Kommentera inlägget här: