Lena Svensson

utgång

Kategori: allmänt

Är ensam hemma nu så det blir jag som får mata lilla dino, den sötnosen. Så om en halvtimma eller så ska jag gå ut.

Blir barty ikväll i alla fall! Det ska blir riktigt kul men synd att vi inte fick sara med oss. Då hade det blivit ännu roligare :)

Var med lollo igår och kollade på film och göttade oss. Vi kikade på loser, det var sjukt länge sen jag såg den! Haha med bra är den.

Nån som har sett att jag tagit ut min piercing förresten? Saknar den nästan lite ibland. Testade att sätta i den igår, bara för att se hur mycket de har växt igen. Och jag fick nästan igenom den. Ganska kontigt med tankte på att jag tog ut den för kanske tre veckor sen.

Ska ta och fråga lollo om hon har lust att komma hit och käka korv med bröd med mig sen, vill ju inte äta själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: