Lena Svensson

090507

Kategori: allmänt

Har haft sykväll med tjejerna på skolan så nu är jag rätt trött. Men jag har kommit väldigt långt med mammas jacka! Borde väl egentligen ha donat med balklänningen men jag hade ingen riktigt lust så de är det bättre att jag gör det i morgon. 

Och i morgon kväll så ska jag umgås med bästa lollo. Det ser jag fram emot! Hon är som jag och jag är som hon, kan inte bli bättre.

På lördag blir det utgång i bollnäs troligtvis. Jag är sugen som fan jag jag säga. Längtat hela veckan, haha.

Kommentarer

  • veronica dudas säger:

    SV: Haha jaha okej, då förstår jag ;D

    Var handlar du dina kläder då? :) Nätet?

    2009-05-08 | 07:42:17
    Bloggadress: http://veronicadudas.blogg.se/
  • missgranby säger:

    nej jag vet, inte jag heller, så jag skiter i att beställa dem och hoppas jag springer på nånting liknande på stan nån gång.



    tack :))) jag är en mkt stolt faster!

    2009-05-09 | 11:36:00
    Bloggadress: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: