Lena Svensson

with you

Kategori: allmänt

Måndag igen. Veckorna går så snabbt så man hinner knappt blinka. Hade en sjukt bra helg i alla fall. Umgicks som sagt med katta och lollo i fredags och lördagen startade vi med en skotertur och sen blev det en middag på järnvägs (där dom inte lärt sig att steka köttet ordentligt, det var många som fick ont i magen på kvällen/ morgonen). Efter det så bar det av till katta igen.

På söndagen så var jag på maknaden med lollo en sväng. Men mest för att köpa remmar. Det är egentligtn bara därför jag går på marknad, höh. Men det slank även med en chipspåse hem med som vi delade på sen på kvällen!

Känner mig galet stressad över vad jag ska göra efter skolan slutar. Jag kommer inte kunna börja en annan utbildning då jag inte har matte c. Så jag blir väl tvungen att söka något skitjobb. Och här finns det ju knappt det, så får se vad det blir av mig.

Kommentarer

  • Monkey säger:





    Sv: vem vill inte? ;) Den var supergod! Och gott med jordgubbar på, det var längesen man åt något sånt gott :)



    /Monkey

    2009-03-24 | 00:17:35
    Bloggadress: http://monkeypig.se/
  • frida säger:

    fastnade på ordet chipspåse där xD

    2009-03-24 | 18:50:06
    Bloggadress: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: