Lena Svensson

the perfect day

Kategori: allmänt



Hade världes bästa dag igår. Förutom att jag för andra dagen i rad väcks av att telefonen ringer så var den perfekt. Åkte iväg runt kl tolv där jag satt i släden med en galen hund. Hon blir ju så lycklig! Vi kom fram till världens utsikt över järvsö backen, som ni ser här. Det var verkligen perfekt väder. Förra skoterturen höll jag ju på att frysa ihjäl (+ att jag hade feber då förstås).  Så som vi hoppade och lekte i snön var det inte svårt att hålla sig varm. Vi gjorde ju även en sjukt snygg snögubbe. För er som undrar är ögonen gjorda av hackad gurka, näsan av rostad lök och munnen av ketchup! haha. Sen åkte vi hem, duschade och gjorde oss lite fina för sen skulle vi hem till lollo och käka nachos. Sune sa att man skulle äta tills man skämdes. Och det gjorde jag allt, höhö. Efter att vi käka klart åkte vi hem till oss och badade tunna. Det var supermysigt kan jag lova, trots dennis som dök och hade sig :)

Let's do it again sometime :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: