Lena Svensson

imagin me and you, i do

Kategori: allmänt

Hello there!

Är ensam hemma, kanske jag ska passa på att knäppa några nya kort nu? Det behövs ju, bilden på headern är ju ingen höjdare. Får nog ta och fixa det!

Lollo var här idag. Jag hjälpte henne sy in två klänningar och en bh, haha. Så nu fick jag ta fram min pärla som jag fick när jag fyllde år. Den är riktigt bra. Måste ta och börja sy lite igen. Jag har ju tyg hemma så det är bara sätta fart och vara kreativ.

Ska kanske iväg till lollo senare också. Kankse, vi får se hur blir med det. Men jag hoppas att det blir så för jag har inget annat vettigt för mig.


btw fråga mig inte varför det är länkat till bubbleroom. Don't know why.

Kommentarer

  • L I N N S O N D E L L säger:

    sv:haha ja exakt!



    hoppas allt är bra med dig idag! :)

    2009-07-11 | 17:08:30
    Bloggadress: http://lhiinnsondell.blogg.se/
  • kalm säger:

    sv; jo det är sant ;) kanske man ska poppa popcorn idag, tycker du om popcorn? :D

    2009-07-11 | 17:20:45
    Bloggadress: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: