Lena Svensson

anything goes

Kategori: allmänt

Tänk att idag har jag vart i skolan i drygt tolv timmar. Galet. Vi hade ju som sagt våran sykväll, myspys. Förmodligen för att vi ligger efter så mycket, inget som sades högt men jag kan tänka mig att det var så. Hade ju varit ännu bättre om jag hade sluppit gå ner på trafikskolan och missat två timmar. Så jag hann inte med så mycket faktiskt, sydde bara in fodret i ärmarna på kappan. Sen började jag göra mönster till den andra klänningen till projektarbetet. 
Och sen var det dags att åka hem. Så nu är jag dötrött, måste vara skolmiljön som gör en sömnig. Hade i alla fall trevligt med flickorna idag, de här måste göras om! Har hittat ett tyg som jag förmodligen kommer ha på balklänningen, det är typ vinrött/lila, skit fint. Men ska ändå ta hem ett prov imorgon så jag kan få lite smakråd av syrran.

Måste ju även säga att jag var med i Ljusdals tidning idag! För några veckor sen så fick jag ju svara på några frågor om bloggen, så idag var det med. Lite kul var det allt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: