Lena Svensson

work it

Kategori: allmänt

Nu har jag gjort läxan till teorin imorgon. Eller jag tror man skulle göra klart några instuderingsfrågor på hemsidan men den sidan dampar som fan och man loggas ut titt som tätt. Så de är ju faktiskt inte mitt fel :) Bröjade en ny kurs idag som heter försäljning och service. Kändes rätt lungt tycker jag fast de blir prov redan nästa vecka, det verkar inte vara så svårt. Sen sydde jag på mitt projektarbete idag, välbehövligt. Det ska vara klart om ca 2 månader och jag har knappt börjat på min första klänning, lite stressad blir man ju. Men jag vet att de kommer gå fort bara jag sätter igång, och de är nog inte allt för kompicerade saker heller.

Jag vill börja gymma! Vill ju ha muskler, inte spagettiarmar. Om man har tid någon dag så skulle man kunna träna på skolans gym, hoppas sara hakar på i så fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: