Lena Svensson

Teori ikväll

Kategori: allmänt

Sitter på skolan nu, smuttar på en drickyoghurt. Göttans. Måste ju stanna kvar när jag har teori på kvällarna, och de börjar vid halv 6.  Rätt skönt ändå, lungt och skönt, kan sitta vid datan, sy lite och göra vad jag vill.  Fixade boktiteln som jag behövde till min bildananalys idag, det ärnog det enda vettiga jag gjort. Men alltid nåt! Och det ärväldigt bra att jag får tid att jobba med projektarbetet, det behövs. Ska väl ta och knäppa nåt kort så folk får se vad jag håller på med :) Nej nu måste jag jobba lite. Wish me luck on teorin!

Kommentarer

  • H säger:

    sv: Äre för skolan eller har det hänt ngt? ;o



    Jag har det också lite tufft med skolan, stressigt men ska nog klara det ;D

    2009-01-26 | 17:45:49
    Bloggadress: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här: