Lena Svensson

so lets do it

Kategori: allmänt

Nu är det så att jag inte har råd att träna på gym så jag kommer att försöka göra det så bra som möjligt här hemma. Det ska nog gå lika bra det. Man behöver inget gym för att träna kondition och styrka kan man också göra hemma, med hjälp av hantlar och sin egen vikt. Men det är synd för jag tycker det är riktigt kul att träna på gym!  Så här kommer jag att försöka träna till veckan.

Måndag - 30 min promenad/jogg

Tisdag - 20 min motionscykel + styrka

Onsdag - 30 min promenad/jogg

Torsdag - 20 min motionscykel + styrka

Fredag - Vila

Lördag - 30 min promenad/jogg

Söndag - vila

Sen om det inte skulle bli exakt så här är det ju inte hela världen. Det är bara ett sätt komma igång och veta att de går i rätt riktning. Och så ska jag förstås äta lite nyttigare :)

Kommentarer

  • hanna♥ säger:

    hoho du gör mig motiverad till att träna lite till :)



    sv: jo rida är nog det bästa so finns

    2009-02-07 | 18:26:11
    Bloggadress: http://hannaz.blogg.se/
  • gabriella säger:

    Härligt ditt schema ser ut :) !

    2009-02-07 | 22:34:15
    Bloggadress: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: