Lena Svensson

>rosablommigt<

Kategori:



Nu är den här klänningen på G med, inte så mycket kvar nu. Som sagt så har jag en tjej som ska gå i dom på modevisningen så dom kommer snart att vara klara. Det är bra för då slipper jag stressa med det, utan då har jag bara själva skriv arbetet kvar. Men jag känner mig nöjd med allt än så länge.

Sen så sov jag sjukt länge idag, 12 timmar tror jga det blev! Klev upp vid elva idag och somnade nog runt den tiden igår kväll med. Kände mig så seg i kroppen så ni anar inte. Hade en grymt mysig kväll med lollo i torsdags. Åkte till till hudik för att sova över där. Vi var och käkade pizza och skämde ut oss några gånger, sen gick vi och handla efterrätt. Nämligen vaniljkesella, hallon och digestivekex. Så jäkla gott, det måste vi göra igen! Bästa dagen på länge i alla fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: