Lena Svensson

Snart är det lov

Kategori:

Tänkt att nu är det bara en dag kvar till sportlov! I alla fall för mig, har inga lektioner på fredag. Så imorgon efter praktiken åker jag till lollo och sover över där. Ska bli så grymt roligt, hon är så jäkla bra. Och jag har faktiskt inte vart i hennes lägenhet än, lite konstigt att jag inte åker dit förens nu. Och om två veckor blir hon så stor att vi kan gå ut på krogen tillsammans, kanon!

Var på skolan och sydde igår igen, ungefär sex timmar höll jag på den här gången. Jag måste säga att det finns en gräns på hur länge man orkar. Min går vid fem timmar. När klockan blev två kände jag verkligen hur jobbigt allt kändes och hur fel allting blev redan i huvet, så då var det bara att packa ihop. Fast det kanske beror på från dag till dag. Får se hur länge jag pallar på fredag. Vill ju så gärna bli klar så jag kan ha med klänningen på modevisningen, helst vill jag ha med båda men huvudsaken att jag får med den grön/guld randiga. Det vore ju en skitbra grej för projektarbetet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: