Lena Svensson

tillbaka

Kategori: allmänt

Fast nu är det två dagar sen jag kom hem igen, men i alla fall. Hade så grymt kul på resan, jag hade velat stanna någon dag till =p På onsdagen började vi dagen med att åka till högskolan där vi fick lite information och rundvisning, sen var vi på textilmuseumet och där fick vi en guidad tur. Det var rätt drygt, de var bara sånt vi redan hade sett och dessutom är jag inte intresserad utav spinnmaskiner och liknande. Efter det åkte vi tillbaka till campingen vi bodde på (som var hur mysig som helst) och fixade käk. På torsdagen fick vi komma till cavalier (?) för en liten visning. Det var rikigt kul och hade vi haft en jävla tur hade Lars Wallin vart där. Men sån tur hade vi inte. Men vi fick klämma på lite saker han har designat i alla fall :D haha. Sen så shoppade vi en del med. Det behövde jag verkligen, för de var ett tag sen nu. Var på lager 157 t.ex. Det ända som var jobbigt var väl resetiden. ca 12 timmar tog det, fast då med lite stopp på vägen. Men de är den bästa klassresa jag har haft :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: