Lena Svensson

se det snöar

Kategori: allmänt

Wiie, de har snöat idag! Jag längtar som en tok till julen måste jag erkänna, de är ju så himla mysigt. Allt är rött och de är ljus överallt, och masa snö ute förstås. För de hoppas jag verkligen att det bli i år.  Mindre mysigt är att de blir halt, de kände marie och jag idag när vi var ute och gick med stavar. Oh yes, awesome ;)
Måste säga att jag har ganska roliga föräldrar. Dom gör och säger så där knasiga saker iband. Som nu när marie snart ska göra en tatuering kom de fram att pappa var lite sugen på att göra en!

-Men de kan man inte göra, då tror folk man är desperat.
haha lite sött, vi kom fram till att han skulle ha en liten hammare :)

Sen idag när vi kollade på bonde söker fru klämmer mamma fram när killarna kramar om varandra:
-Men dom där kan ju gå och bli tänd på varandra ju. Det bli en bög..
Jag - Böghög?
- Ja böghög.
Haha så himla bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: