Lena Svensson

snowstorm

Kategori: allmänt

Det var riktigt mysigt att vakna till att det snöade imorse :) Så nu har vi tagit ner vinterjackorna, skorna och mössor och vantar från vinden. Kul att testa alla grejer, och nu har man massa mer skor och jackor att ha =D Jag hade ju tänkt köpa ett par lite smidigare stövlar, men nu hittade jag maries som hon köpte förra året. Riktigt snygga! Ser lite ut som gladiatorsandaler fast stövlar, haha. Jag minns att hon sa att jag kunde ta dom då för att hon inte använde dom. Hoppas de erbjudandet fortfarande gäller ;) Sen hittade jag min mössa som jag stickade, den var faktiskt fin, Vill sticka en till sån fast vit :) Har även börjat sticka på klänningen igen från förra vintern. Fast nu vill jag inte ha en klänning längre, utan en stor tröja. Men de går nog att fixa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: