Lena Svensson

Måndag

Kategori: allmänt

Gud vad mörkt det är nu, och klockan är bara 5. Och när de är mörkt vill jag bara sitta inne och mysa så de kommer bli tufft att hålla träningen igång. Fördelen är ju förstås att de är lättare att kliva upp på morgonen istället då. aja. Var meningen att jag skulle springa idag men de blev inte rikigt så. Började springa men sen så fick jag asont i höften :s Riktigt knepigt var det, och de slutade med att jag gick större delen av rundan.



Skulle de inte vara coolt med en pälsmössa? De tycker i alla fall jag. Skulle vara rikigt varmt och fint i vinter. För övrigt så är jag partysugen som fan. Hoppas, hoppas att de blir nåt kul på halloween =)
Puss

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja verkligen, den är verkligen jättebra!

    2008-10-27 | 21:42:15
    Bloggadress: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här: