Lena Svensson

Lite uppdatering

Kategori: allmänt

Länge sen jag skrev nu! Så ska försöka uppdatera lite nu :)
 
Vad som hänt sen sist är att jag haar blivit världens lataste, haha. tränade för först gången i fredags på hela åtta veckor! Och det kommer att fortsätta så i två veckor till för nu har Andreas semester och då blir det inte mycket träning av. Men efter det är det dags att komma igång lite smått.
 
Måndagen och tisdagen som har varit var vi i sundsvall och bodde på hotell och shoppade! Så himla mysigt :) Fick med mig en del fina kläder hem, men som vanligt ger lite shopping bara mersmak så nu vill jag bara ha mer! Men det var rikigt kul, vi köpte lite saker på ikea och kollade ut lite saker vi skulle vilja köpa när vi flyttar :)
 
Sen har jag jobbat lite,och mer blir det i augusti. Då blir det troligtsvis jobb minst 10 dagar i rad! Väldigt jobbigt är det men jag är såklart glad att jag får jobba.
 
Och idag är det riktigt grått och regnigt och det känns som hela sommaren har sett ut så. Har bara fått en enda dag på stranden. Så hoppas det blir fint väder snart, behöver sol!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: