Lena Svensson

Lördagsmys

Kategori: allmänt

Sitter och väntar på att lollo ska höra av sig. Vill ju börja våran myskväll :) Godiset lockar lite också måste jag erkänna, haha. Måste komma ihåg att ta med filmerna. Det blir skräckisar i kväll :)

Nu har i alla fall 3 veckor på praktiken gått, 5 kvar. Det är verklinge helt sjukt var tiden går! Jag hinner inte med känns det som. Och den 26 februari ska jag vara vikarie på stenhamreskolans syslöjd! Fan så nervös jag är inför det! Jag kommer bli skitförbannad på alla snorungar som inte lyssnar, men jag kommer inte våga säga till dom. Nej med det ska nog gå, bara dom inte stickar. För det kan jag inte :D


Sen så städade jag rummet i dag och kunde konstatera att garderoberna börjar bli sådär härligt fulla, haha :)

Kommentarer

  • Pania säger:

    sv; verkligen :) Tack så hemskt mycket :)

    2010-01-31 | 00:39:51
    Bloggadress: http://paniat.blogg.se/
  • marie säger:

    va du kan ju visst sticka! lena skärp dig!

    2010-01-31 | 15:07:09

Kommentera inlägget här: