Lena Svensson

listen

Kategori: allmänt


gojane

Nu är jag ensam hemma igen, haha. Rätt skönt måste jag säga. Det var tänkt att jag skulle dippa grönsaker med min kära mor och far ikväll men kommer dom hem för sent börjar jag utan dom. Jag och L testade att dippa med dragonsås som man låter kallna förut och nu är jag fast. Det är helt sjukt gott. Jag lovar. Med selleri, mjau.

Har skrivit på religionsarbetet idag, gick ganska bra faktiskt. Har känts jäkligt tungt att börja på men nu är man är igång så känns det ju kanon. Ska vara inlämnat på onsdag så har ju några dagar till att finputsa. Även skräckrapporten ska granskas lite extra innan den lämnas in.

Sen på tisdag ska vi ställa ut våra projektarbeten så imorgon kommer vi får lite tid att fixa och göra ordning för det.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: