Lena Svensson

18 mars

Kategori: träning & hälsa

Måndag igen och ny träningsvecka! Börjar alltså min tredje vecka nu, känns skitbra. Så här ser mitt träningsupplägg ut just nu:
 
Måndag: Träning hemma
Tisdag: Promenad
Onsdag: Träning hemma
Torsdag: Promenad
Fredag: Träning hemma
Lördag: Promenad
Söndag: Vila
 
Och det här är alltså efter Olga rönnbergs bok, så jag kör helt efter övningaran som är där. Kommer köra dom här övningaran i åtminstonde två veckor till, känns det bra då kommer jag byta till ett lite tuffare pass.  Idag var det dock inte helt lätt att få till ett pass, då det var en liten bebis här som ville ha uppmärksamhet :) Men det blev gjort till slut!
 

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Himla bra de där schemat såg ut, kommer gå skitbra tror jag :) å vilken fin bild förresten :D tjejen som håller i Loke ser bekant ut ;)

    Svar: Ja bara jag fortsätter med det så tror jag också det :) Haha ja visst är det något bekant med henne ;)
    Lena Svensson

    2013-03-19 | 21:07:22
    Bloggadress: http://misswinbergsblogspot.se

Kommentera inlägget här: