Lena Svensson

Regnigt

Kategori: allmänt

och grått ute, tur att jag kan sitta inne och mysa, känns som en riktig soffdag. Sen kanske jag kan vara lite huslig och göra ny musli. Jag och andreas var ju och plockade blåbär förra veckan så igår gjorde jag sylt, så middagen idag blir nog pannkakor, grädde och sylt :)
 
Och igår var vi till sandviken och kollade på en bil. Och en ny bil blev det! En volvo V50, riktigt fin och så skönt att vi äntligen hittat en, och att bmw:n blir inbytt samtidigt också. Ska hämta hem den på lördag!
 
Och imorgon ska jag jobba, fick hoppa in en dag. Sen nästa helg väntar också en jobbdag, det tackar man inte nej till.
 
 
Lägger in en bild på kakorna jag bakade för några veckor sen :)
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    åhhh... kommer det upp ett recept också kanske? :-)

    Svar: Den kan jag nog fixa :)
    Lena Svensson

    2012-09-26 | 12:30:55

Kommentera inlägget här: