Lena Svensson

Kakbak

Kategori: allmänt

Snart fredag igen, går så fort :) Idag har jag roat mig med att dels tvätta och dels baka, supergoda kakor blev det! Och imorgon har jag planer på att fortsätta med det och baka whoopies, dom såg så goda ut så måste testa. Passar bra till helgen :) Så den som kommer och hälsar på i helgen kan få gofika ;) Tråkigt att jag aldrig kan lägga ut bilder, men sladden till kameran är trasig (eftersom en viss liten kanin bitit på den), så måste få tag på en minneskortläsare nu. Blir lite roligare då.
 
Och igår började Bonde söker fru, bästa programmet! Får sån härlig höstkänsla när man ser på det.

Kommentarer

  • lovisa säger:

    men mums, jag kommer gärna & fikar någon dag ;)

    Svar: Du är så välkommen ;)
    Lena Svensson

    2012-09-13 | 18:03:43
    Bloggadress: http://lovisawinberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: