Lena Svensson

Lördag den 8:e december

Kategori: allmänt

Sitter på jobbet, slutar om typ 30 minuter. Lite mer fart här idag, så nu har dagen gått fort :) Ska stanna till i järvsö på vägen hem och beställa med lite mat åt mig och andreas.
 
Igår var vi som sagt på julbord, gott och mysigt. Folk brukar kunna sitta hur länge som helst annars tycker jag, men igår kände jag mig nästan stressad med maten. Sen åt folk som små myror, ja kände mig som en riktig tjockis :) Kanske dom inriktade sig mer på att dricka, haha. Och eftesom jag inte kan dricka, inriktade jag mig på maten ;) Så kanske det var! Men jag längtar fortfarande efter julafton och få äta lite god mat igen, jag fick bara mersmak.
 
Nu längtar jag hem till min fina pojkvän och ha en riktig myskväll ihop :)

Kommentarer

  • Tina Söderberg säger:

    På julafton kommer jag med lite extra oxå. Har beställning på rökt röding från din mor och så ska jag se om jag kan hitta lite annat smått och gott. Det är ju så kul att släpa saker på tåget:-(

    Svar: Men det låter härligt, mums! Hehe nej inte så värst kanske.. Men väldigt uppskattat här hemma :)
    Lena Svensson

    2012-12-09 | 12:02:21

Kommentera inlägget här: