Lena Svensson

Helt galet

Kategori: träning & hälsa

Har inte vägt mig sen före påsk och har tänk väga mig flera dagar den här veckan men har glömt bort det. Idag vägde jag mig och jag blev chockad! Den här veckan har jag gått med tankarna att jag inte behöver vara så sträng mot mig själv hela tiden, därav kladdkakan jag bakade.Jag måste väl kunna äta något gott mitt i veckan utan att må dåligt över det. Men tydligen kan jag inte det, tydligen kan jag aldrig äta något gott utan att det sätter sig stenhårt på kroppen. Nu blir det till att fundera hur jag ska göra för så här kan det inte fortsätta. För om jag ska gå efter vikten imorse har jag gått upp alla 10 kg jag förut gick ner! Nog för att jag har bra mycket mer muskler nu, men gör jag inte något åt det så kommer det ju fortsätta stiga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: