Lena Svensson

Redan onsdagkväll

Kategori: allmänt

Dagarna går så fort så jag hinner inte med.
Och ändå är jag bara hemma och har all tid i världen. Det jag gör  om dagarna är i princip träna, äta, träna. Idag blev det en morgonpromenad på 45 min och styrka på gymmet i 45 min. Jag kan inte klaga, det är skönt att kunna träna vilka tider man vill utan att stressa. Men vore ju himla fint med lite pengar. Tänk vad mycket kläder jag köpte förut. Det var tider de, haha.

I morgon blir det en morgonprommis som vanligt.
Kom upp 07.20 idag med målet att komma upp vid 07.00 i alla fall. Jag får dåligt samvete om jag sover för länge. Och de är så skönt att komma igång tidigt och ha hela dagen framför sig. Sen tänkte jag nog åka till mamma och hälsa på en stund :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: