Lena Svensson

Dagen efter valborg

Kategori:

Åh nu är jag sjukt trött, ögonen vill bara stängas. Men det är det värt för en sån trevlig kväll jag hade igår :)

Är också på väldigt bra humör för jag har beställt lite mer tyg och dragkedja till jackan jag håller på med. Har lovat att sy några enkla kjolar till tina, så vi beställde tyg när hon var här idag. Även mamma ska få några nya :) Och jag kunde inte låta bli att handla lite själv med :D Köpte det fina ormmönstrade tyget plus ett imitations skinn. Det kommer bli en grym jacka tror jag! Kanske kan lägga in en skiss på hur den kommer bli.

Och ikväll kommer det bara att bli en myskväll hemma, med det sk bli skönt. Kommer säkert bli rastlös senare som vanligt, men just nu känns det sjukt skönt :) Och en smoothie kommer det garanterat bli!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Köpte du från samma ställe som jag? :)

    2010-05-01 | 21:09:56
  • Lena Svensson säger:

    svar: vem är jag? :D

    2010-05-01 | 22:33:35
    Bloggadress: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här: