Lena Svensson

Vinterskor

Kategori:

Fick en fråga förut om vad man kan använda för skor på vintern. Så jag tänkte visa lite här :) Dom här skorna använder jag mycket nu. Så himla sköna men samtidigt snygga! Här nedan ser ni lite andra fina vinterskor jag har letat upp.

I dom här skorna kan man känna sig snygg och ändå vara redo för vintern. Jag gillade inte vintern förut just på grund av att man inte kände sig särskilt fin alla klumpiga kläder och skor. Men nu känner jag inte så längre! Det finns så mycket fina och varma kläder. Och kängor är en favorit :)

Kommentarer

  • Nora Fazel säger:

    De där med nitarna var riktigt snygga! Hmm, tack för tipset! =D Ska nog dra mig ut och köpa ett par, mina Converse får vila troja ;)

    Peace and love

    2010-01-05 | 11:07:37
    Bloggadress: http://noraafazel.blogg.se/
  • vivvi säger:

    Kika in i min blogg, tror du kommer gilla den! :D



    / vivvi

    2010-01-05 | 14:45:03
    Bloggadress: http://entilljaevlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: