Lena Svensson

22 december 2010

Kategori: allmänt

Tänk att nu är det snart julafton, det går ju så himla fort :) Har haft mys hela veckan och bakade julgodis i måndags. Men känner att det där godiset är lite farligt, och har inte tränat något än den här veckan. Så funderar på om jag ska åka till gymmet samtidigt som dom andra åker och handlar. Vore ju bra att passa på :) Känner att det kan behövas nu innan jul och nyår, hehe.

Och imorn ska jag hem till andreas på dagen, men kommer dock sitta där själv. Men det är för att han har beställt en garderob som kommer och han jobbar då. Så jag får öppna åt killarna som kommer :)

Kommentarer

  • LIENE säger:

    det är skönt att träna, särskilt efter jul:) hehe

    2010-12-29 | 22:25:46
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
  • LIENE säger:

    sv: japp:) men jag tränar ändå inte ofta, haha, så vad kan jag påstå men det är ändå skönt träna lite efter julmat och julgodis.

    2010-12-30 | 11:08:03
    Bloggadress: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: