Lena Svensson

090906

Kategori: allmänt

I går åkte jag och lollo till marknaden i hudik. Jag har inte varit där på väldigt många år så jag har glömt hur stort det är. För det var det! Och det var grymt mycket folk, jag hatar det, haha. Man var tvungen att tränga sig fram.
Jag har aldrig käkat langos så lollo tyckte det var dags för det. Och det var gott, men ändå inte lika gott som jag hade förväntat mig. Det var typ det jag köpte där, langos och godis. Det är det marknader går ut på!

Och brända mandlar är ju ett måste! eller hur?


Det var ett trevlig dag i alla fall. Och på tisdag ska jag knalla över till lollo och kika på ronny och ragge. Det är sista gången vi ses innnan och far i väg till spanien! Sen blir hon borta i två veckor. Hur ska jag klara mig den tiden.

Och för ungefär en och en halv timma lämna vi av marie och tobbe på stationen. Men vi planerar att åka och hälsa på dom om ca en månad :)

Kommentarer

  • Victor säger:

    Vad vore en marknad utan brända mandlar:)

    2009-09-07 | 06:25:37
    Bloggadress: http://www.brolinphotography.se
  • lovisa säger:

    åh vad roligt det ska bli i morgon, du & jag med våran humor, kan ju inte bli roligare, eller värre kanske man ska säga ;D

    jag säger detsamma, hur ska jag klara mig utan dig?! <3

    2009-09-07 | 22:54:25
    Bloggadress: http://lovisawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: