Lena Svensson

helgen

Kategori: allmänt

Sitter med projektarbetet nu, måste säga att det tar emot en del. Men det måste ju bli klart den här veckan så det är dags att sätta fart. Och den här veckan måste jag också bli klar med balklänningen! Balen är ju nästa lördag. Känns stressigt men nu har vi nästan inga andra lektioner så vi kommer kunna sitta och sy nästan hela veckan. Och det kommer att behövas. Jag måste lägga upp klänningen och den har 6 meter i vidd, hua. Och sen ska jag drapera axelbanden och det är inte det lättaste. Men nu är vi bara två i klassen så vi kommer att få mycket hjälp, haha.

I fredags var jag hos Patrik Lodin, han fyllde nämligen 20 år så då blev det fest! Det var riktigt trevligt förutom en tjej som skrek och grina och hade sig. Förstörde stämningen en hel del då alla blev irriterad på henne. Även riktigt respektlöst mot patrik, kan ju inte ha vart så kul för han. Hoppas hon mådde riktigt dåligt dagen efter. Men förutom den delen så var det väldigt trevligt.

Och igår var jag hos katta en sväng på kvällen, käkade lite godis och kollade på film. Hon hjälpte mig att testa balfrisyrer, så nu har jag en massa olika varianter att välja på. Vet inte vad jag vill ha än, men det kommer att bli stor knut på huvet och sen någon slags fläta. Det blir helt awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: