Lena Svensson

bara ett år kvar till 20

Kategori: allmänt

Tyckte den här dagen skulle bli så himla skön. Börja skolan med att äta fruksot med klassen för att fira att jag fyllde år och sedan börja klippa tyget till baklänningen! Har ju fått tyget nu och det är superfint tycker jag :) Men sen gick allt inte lika bra som jag hade tänkt. Mitt tyg räckte nämligen inte till. Och jag blev inte förvånad heller. Man kan inte förvänta sig att 3 meter tyg ska räcka till en klänning med 5,5 meters vidd. Men våran lärare påstod att det skulle det absolut göra. Men vem var det som hade rätt? Så idag beställde vi hem 1,2 m till. Jag blir så jävla less, speciellt när det inte var mitt fel. Jag var inte på mitt bästa humör där ett tag, haha.

Men dagen började bra när jag på morgonen väcktes och fick lite presenter. Schampo, balsam, 500 kr till hushållsgrejer och sen en ipod av min kära syster. Så nu sitter jag och lägger in musik.

Sen när jag kom hen så var redan min farmor och farfar redan där. Smart att komma innan jag ens slutat skolan för dagen. Och lite senare än det så kom min mormor och morbror och min moster och hennes karl.  Fick mycket fina saker måste jag säga. En skiva, en film, en ugnsform, pengar, godis och sen en symaskin! Så nu blir det till att sy! Måste skaffa ett litet borde så jag kan ha den nere på mitt rum. Rund och söt var den :)

Kommentarer

  • Allt Om The Hills. säger:

    Är du ett fan av MTV sucen The Hills? På min blogg får du alltid de senaste gossip och bilder på gänget! :)

    2009-03-25 | 22:34:28
    Bloggadress: http://alltomthehills.blogg.se/
  • wilma säger:

    Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus

    2009-03-26 | 10:15:10
  • Malin säger:

    svar; tack så jättemycket :*



    2009-03-27 | 18:12:16
    Bloggadress: http://hallonte.blogg.se/
  • agnes&josse säger:

    GRATTIS!

    2009-03-27 | 18:56:46
    Bloggadress: http://bakglada.blogg.se/

Kommentera inlägget här: