Lena Svensson

24 mars

Kategori: allmänt

Nu har jag faktiskt fått till en hel del. Har skrivit om dragkedjans historia och hittat massa information om klänningens historia så det ska bara skrivas.

Imorgon fyller jag år, vad konstigt det känns. Eller det känns inte alls liksom. Och det är ju det som är konstigt. När jag var liten så börjada jag räkna ner när det var typ 60 dagar kvar. Det var ju så himla kul, att inte kunna sova på kvällen för att man är så förväntansfull och sedan vakna supertidigt på morgongen och låtsas sova när familjen kom in och sjöng. Det var tider det.

Det är även våffeldagen imorgon, det får vi inte glömma. Har ni ätit våffla med smör och ost på? Det är as gött i alla fall, haha. Plus att det är marie bebådelsedag  så då firar mamma och syster namsdag då dom inte har en vanlig dag. Så massa skoj på en en och samma dag!

Det här var föresten mitt 200:ade inlägg, yey!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: