Lena Svensson

Textilhögskola i borås

Kategori: skola & jobb

Idag har jag vart duktig och motionerat. Känns rätt bra måste jag säga. Kanske är därför jag har varit så rastlös med, jag har inte rört på mig tillräckligt. Sen blev vi utan ström helst plötsligt idag, lagom till maten så det blev ingen riktig middag utan en macka med massa godsaker på. Efter ca två timmar kom strömen tillbaka igen. Väldigt lägligt då jag höll på att bli galen när jag inte hade något att göra.

Sitter och kollar in textilhögskolan i borås just nu. Har funderat på om jag vill gå där eller inte, det är ju så himla svårt att veta vad man vill. Och vill jag gå där måste jag läsa matte C för att ens kunna komma in. Men det är de ju värt i så fall. Är väldigt sugen på att gå där, men samtidigt känns det inte så kul när jag måste flytta så långt. Jag har ett tag till att fundera på så det är just det jag får göra nu. Fundera.

Om det är någon som har gått just på textilhögskolan får ni gärna ge nån kommentar och ge tips och råd. Det skulle verkligen uppskattas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: