Lena Svensson

midsommar

Kategori: allmänt

Nu är midsommar och alla fester över. Det är dags att börja vara lite nyttig igen känner jag, haha. Men midsommar var väldigt lyckad. Det var fest hemma hos lollo så då kunde jag faktiskt gå hem på natten. Det var en historisk natt! Hela kvällen var riktigt rolig och med härligt folk. Skulle gärna göra om det.

Jag är otroligt rastlös nu alltså! Jag skulle behöva ett jobb så jag har något att göra. Och tjäna lite pengar förstås, det behövs det med. Men jag ska få putsa alla fönster i min mosters hus så då får jag en peng där i alla fall. Förresten borde min skor komma nu i veckan! Nu är det ju slutet av juni.

Och i tisdag var jag och lollo till katta och grattade henne. Vi fick en tårta med grodyngel på. Supergod var den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: