Lena Svensson

Tillägg om kända bloggare

Kategori: allmänt

Måste bara göra ett tillägg angående mitt inlägg om kända bloggare.
Jag tycker det är riktigt hemskt när vissa kommenterar att blondinbella inte är smal. För hon är ju smal! Eller måste man vara underviktig för att klassas som smal? Jag tycker blondinbella är jättefin och har en alldeless lagom och hälsosam kropp.

Och vissa verkar tro att den här utseendefixeringen är något jag står för, att jag vill att det ska vara så. Men så är det inte. Visst, jag är inte mer än människa. Jag dras också till det fina här i livet som alla andra. Det är nog omöjligt att göra annat i dagens samhälle. Det enda jag gjorde var att konstatera hur det faktiskt är.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    äre bra me dej d¨å? :)

    2009-07-20 | 18:03:31
    Bloggadress: http://rothis.blogg.se/
  • John säger:

    Blondinbella har 90/60/90

    när jag mätte henne sist.

    Sen vaknade jag.



    Blondbella Fan Club

    Honolulu

    2009-07-20 | 20:52:33
  • Dom kallar mig Yngve säger:

    "Eller måste man vara underviktig för att klassas som smal?" Precis det där har jag frågat flera gånger också. Måste man verkligen ha rakbladsvassa nyckelben, revben, höftben etc. för att kunna klassas som smal? Måste man se ut som något som kommer direkt från ett koncentrationsläger? Herregud. Ibland undrar jag om jag är helt ensam om att anse att "smal" och "normalviktig" är synonymt med varandra. Jag tycker att det är skamligt hur folk sitter och påstår att Blondinbella inte är smal och ibland rentav kallar henne tjock.

    2009-07-25 | 15:22:44
    Bloggadress: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här: