Lena Svensson

guess what?

Kategori: allmänt

Woho Lena har rört på sig idag igen. Duktigt må jag säga, skönt som fan var det. Alldeless nyplogade vägar och jag blev sjukt sugen på att rida. Kom på att jag hade en till sak att göra på "att göra" listan, nämligen teoriläxan. Så efter promenaden och duschen sätter jag mig ner med ett glas vatten och ska börja göra frågorna. Vad händer då ? Jo, då spiller jag förstår vatten rakt på böckerna! Var bara att lägga i press, hann inte ens börja. Haha, men rätt ironiskt var det ändå. För bara några sekunder före så hade jag tänkt att " tänk om jag skulle spilla i böckerna". Sen tjoff så var de både tänkt och gjort. Har nog en rikigt klantkväll tror jag, för sen när jag skulle lägga dom i press så tänkte jag att hantlarna skulle vara bra. Och de var sååå nära att den rulla ner på golvet, de hade ju lämnat ett lagomt fint märke! Men jag lyckades i alla fall lägga i press, så då tänkte jag sätta mig i soffan med ett glad apelsinjuice, vilket jag också höll på att spilla ut när jag går in i en vägg! Jag brukar inte vara så klantig men det går att konstatetra att det här inte riktigt var inte mig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: