Lena Svensson

guitar hero

Kategori: allmänt

Jäklar vad jag är dålig på skriva ;p Men aja, den här dagen har inte varit så händelserik. Varit hemma och myst och Lollo kom hit en stund och spelade tv-spel med mig :) Sen kollat på massa film, med popcorn och smoothie, mumms! Riktig mysdag med andra ord.

 

Sen så var det ju nyår i onsdag och då var det såklart party. Riktigt kul var det, enda negativa var nog att det kom massa okända människor dit som man inte hade någon lust att umgås med. Annars hade det nog blivit ännu roligare, men väldigt lyckad kväll som slutade ungefär halv 5 på morgonen :) Och dagarna innan var jag upptagen med att sy en klänning, haha. Hittade ingen som jag ville ha på helgen när vi var och handlade så jag var helt enkelt tvungen att sy en egen! Lite stressad var man ju, i och med att det var så kort tid kvar. Men jag hann i alla fall =) 

 

vad har hänt mer då? Jo, i fredag så var jag och lollo till hudik för hon skulle nämligen köpa en gitarr. Så då fick jag följa med och det blev lite shopping med, en mössa och lite nödvändiga saker som foundation :D Måste säga att jag också är sugen på att börja spela gitarr! Pappa var också sugen, så vem vet, vi kanske köper oss en gitarr nåt tag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: